معرفی دانشگاه بین المللی قبرس

Cyprus International University

امکان اخذ بورسیه 50٪ الی 100٪ برای رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا

کمی درباره دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس یا به اختصار CIU، یک دانشگاه خصوصی است که در پایتخت قبرس شمالی یعنی شهر نیکوزیا (لفکوشا) واقع شده و جزو معتبرترین و مجهزترین دانشگاه های قبرس شمالی بشمار می‌رود. دانشگاه CIU در سال 1997 توسط اوزر بویاجی (Ozer Boyaci) تاسیس شده و در این دو دهه از لحاظ کیفی رشد چشمگیری داشته است‌.

دانشگاه CIU از 12 دانشکده، 6 مدرسه و بیش از 10 مرکز تحقیقاتی تشکیل می‌شود. مراکز تحقیقاتی این دانشگاه حدود 130 برنامه دارند که همانطور که گفتیم، در بالاترین سطح علمی تدریس می‌شود. علاوه بر این دانشگاه بین المللی قبرس، 46 برنامه کارشناسی و بیش از 70 برنامه تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) را برای دانشجویان خود در نظر گرفته است.

دانشگاه بین المللی قبرس با برنامه‌هایی که برای رفاه و تفریح دانشجویان خود اجرا کرده و همچنین سطح آموزشی بسیار بالایی که ارائه داده؛ توانسته رتبه رنکینگ 1 را در بین دانشگاه های قبرس شمالی و رتبه 2200 را در بین دانشگاه های معتبر جهان کسب کند. علاوه بر آن دانشگاه CIU در فهرست دانشگاه های جهانی یونسکو قرار گرفته است. همچنین از طرف NARIG بریتانیا و هیئت آموزش عالی ترکیه (YOK) نیز به رسمیت شناخته می‌شود.

مشاوره تحصیلی رایگان

درصورتی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های قبرس شمالی را دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید.​

پخش ویدیو

دانشکده، مدرسه و موسسه‌های دانشگاه بین المللی قبرس

این دانشگاه دارای 12 دانشکده، 6 مدرسه و 10 مرکز تحقیقاتی است. همچنین دارای مدرسه زبان انگلیسی برای آن دسته از دانشجویان که نیاز به بهبود زبان انگلیسی آنها می‌باشد است.

دانشکده
0
مدرسه
0
مرکز تحقیقاتی
0

هزینه تحصیل در دانشگاه CIU

لیست رشته‌های دانشگاه بین المللی قبرس

معرفی دانشگاه بین المللی قبرس

معرفی دانشکده مکانیک دانشگاه بین المللی قبرس

لیست رشته‌ها و هزینه‌های دانشگاه بین المللی قبرس

درصورتی که قصد تحصیل در دانشگاه بین المللی قبرس را دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر